Thursday 14 June 2012

0 Bent u bereid om te volgen een Sure manier om een perfecte kapsel

Bent u bereid om te volgen een Sure manier om een perfecte kapsel: Ik weet echt niet hoe kappers doen mensen altijd komen en vragen om nieuwe kapsels, of een populaire haarstijl, zou ik heb geen idee waar te beginnen als ik hen. Als ik nog niet een stijl uit een van zijn vele kapsel tijdschriften selecteren, zal hij beginnen door een van hen om te proberen om erachter te komen wat ik precies wilt spiegelen.

De reden dat ik voel droevig voor hem is dat hij een zware baan heeft te doen. We waren een dag toen hij probeerde te maken van een korte haarstijl uit mijn momenteel gelaagd kapsel wanneer hij biechtte dat hij deed zo veel beter toen een persoon bracht in foto's van kapsels naar hem laten zien wat ze willen chatten.

Ik denk dat een man had komen in de winkel dat dag en wilde een kapsel dat hem maakte gevaarlijk kijken. Nu, hoewel mijn kapper is altijd up-to-date over de nieuwste kapsels (zowel mannen kapsels en womens kapsels), had hij geen idee wat deze jongens indruk van gevaarlijk was. Hij keek soort bezorgd toen hij vertelde dat mij omdat hij had geen idee, hij gaf de man een typische mannen kapsel. Hij was niet zeker of de man tevreden of niet was.

Ik weet dat mannen kapsels kost ongeveer $20 (womens kapsels zijn vaak veel meer), en als je gaat naar dat soort geld betalen voor iets, moet je wat je wilt vooral als u vertellen de kapper wat je wilt!

Maar er de sleutel en het probleem is. Hij vroeg de kapper voor iets anders, maar aangezien hij hadden geen foto's van kapsels die hij beschouwd als gevaarlijk op zoek, kreeg hij de OLE-hetzelfde. In dit geval beide partijen verloren. De kapster was niet gelukkig omdat hij had geen idee wat voor soort mannen kapsel deze kerel gezocht, en de klant was niet gelukkig omdat hij gewoon een goede prijs betaald voor OLE-hetzelfde.

Dus wat is de oplossing? Indien mogelijk, altijd brengen uw kapper een beeld van wat je wilt, of iets dicht bij wat je wilt. Ik heb genomen foto's van mensen op de televisie en bracht hen in zijn winkel. Hij zei eens dat ik kon zelfs brengen in een videoband van een persoon met mijn visie van een korte trendy kapsel, als dat is want die ik wilde.

Hij moet echt gewoon een idee van wat u zou kunnen in een nieuw kapsel zoeken. Medium lengte? Lange? Kortere? Ik ontdekte de harde manier dat hij echt een andere mening heeft van hoe kort een korte trendy kapsel moet (op mij) dat is een vergissing zal ik nooit opnieuw maken

U mag niet weten, maar er is nieuwe technologie Foot die u proberen op virtuele kapsels en zien wat je zal zien kunt voordat je voor uw nieuwe trendy kapsel gaat. Ik doen dit de hele tijd, en het heeft me gered (steeds terug haar) tijd en geld als ik wat ik wil het eerst.

About the Author

Author info. Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these with your own descriptions, if you like it Subscribe to Our Feed and Follow Me on Twitter

    Other Recommended Posts

0 comments:

Post a Comment

 
back to top //PART 2