Tuesday 12 March 2013

0 Korte kapsels voor donkere vrouwen kroezend afro haar

Soms denk ik dat donkere vrouwen nog veel meer tijd en aandacht aan hun haar besteden als blanke vrouwen. Een keertje knippen en een beetje föhnen vind een blanke vrouw meestal genoeg.

Donkere vrouwen besteden heel veel tijd en aandacht aan hun haar, ontkroezen en vooral ook verzorgen vergis je niet krullen zijn mooi maar hebben veel aandacht nodig. Een pluizige bos op je hoofd wil niemand.

Hier een paar voorbeelden van kapsels voor donkere vrouwen die helaas wel wat onderhoud vragen maar dan kun je ook voor de dag komen.

Als ik zelf zo'n prachtige bos krullen zou hebben zou ik voor het paarse kapsel gaan denk ik dat lijkt me wel wat. Een flitsende kleur en een mooie bos haar.



twisted kapsel voor kroezend haar







kapsel donkere vrouw kroezend haar


About the Author

Author info. Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these with your own descriptions, if you like it Subscribe to Our Feed and Follow Me on Twitter

    Other Recommended Posts

  • 2013, afro, donkere, draag, foto, haar, hoe, je, kort, kort kapsel, kroes, kroezend, krullen, verzorging, voorbeeld, vrouw

0 comments:

Post a Comment

 
back to top //PART 2